Läsning (september)


 
Antal böcker lästa: 7
Format: 3 pappersböcker, 4 ebok
Språk: 4 engelska, 3 svenska
Favoriter: Attachments av Rainbow Rowell
Inte favoritThis is what happy looks like av Jennifer E. Smith
Antal sidor lästa: 2.159
Genomsnittsbetyg: 3,8 (3,6 under augusti)
 
Varit "dåligt" med läsningen de senaste månaderna, jobb, plugg och andra saker har kommit mellan. Mer e-böcker lästa beror på läsplattan som kom för ett par veckor sedan, väldigt praktisk och smidigt. Har också varit sjukt dåligt på att blogga om vad jag har läst, berott mestadels på att jag inte varit så motiverad till att blogga överhuvudtaget på sistone; det blir så ibland. Ska se om jag kan göra mini-rec. framöver så att det blir gjort något i alla fall. Nästa månad? Tja, kursen vi har ser ut att bli ganska jobbig, så jag vet inte riktigt hur det kommer att bli med lästid, men man kan ju alltid hoppas. Läser just nu The Storyteller som är jättebra, men är ofta för trött på kvällarna för att koncentrera mig på orden tyvärr..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback