Jag har så mycket förstånd att förlora än


 
 
Gårdagens konsert, Winnerbäck live i Växjö. 
Den där riktiga konsert-känslan ville aldrig riktigt infinna sig,
ljudet studsade omkring en del
men det var fint
Hugger i sten gör sig fortfarande bäst live
 
Låtlista:
Vi åkte aldrig ut till havet, Gå med mig vart jag går, Det gick inte, Mareld,
Skolklockan, Från kylan in i värmen, Ett sällsynt exemplar, För dig,
En tätort på en slätt, Min älskling har ett hjärta av snö,
Vem som helst blues, Blåser från ditt håll, Utkast till ett brev, Stort liv, Elegi,
Hugger i sten, Hosianna, Jag är hos dig igen, Elden, Kom ihåg mig, Söndermarken.
 
 
& in English:
Went to a concert last night, one of my favourite artist played. It was a nice concert even thou the sound bounced around some. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback