Söndag kväll..


 
pedagogik-uppgiften inskickad, för ett par timmar sedan  till och med. Blev en ganska jobbig helg med jobb & plugg, borde ha prioriterat bättre under veckans gång. Nästa vecka blir förhållandevis lugn, hoppas jag. - bara iväg imorgon på både föreläsning och jobb.. Men sedan blir det hemmaplugg resten av veckan. 
 
Ska försöka få tillbaka lite bloggrutiner..
 

Sent in my educational philosophy assignment a few hours ago.. This weekend was more painful then I thought it would be, both work and studies took more time then planned and I should have been better at prioritisation in the beginning of the week. Next week will hopefully be a bit more calm; tomorrow Im away on both lecture and work, but after that I 'only' got home studies. 
 
Ill try to find my old blog-routines.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback