Package of happiness on its way


 
var sjukt längesen jag beställde böcker som inte var studielitteratur, så när jag såg att jag hade en del pengar över kände jag att det var dags att beställa några.. Det blev några 'osäkra' kort:
 
Dearly, Departed av Lia Habel
Shug av Jenny Han
One of Those Hideous Books Where the Mother Dies av Sonya Sones
Inside Out & Back Again av Thanhha Lai
Aristotle and Dante Discover the Secrets of the Universe av  Benjamin Alire Sáenz
Before I Fall av Lauren Oliver
 
 
vissa har stått med på min att läsa-lista ett tag, så det var väl dags. Svårt att hitta engelska titlar på bibliotek tycker jag, saknar Halmstad ibland - deras utbud var helt ok (Växjös är också det, men sällan jag är där).
 

Ordered some books. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback