Not fit for the fight


 
vaknade halvförkyld med huvudvärk och nackont - kan väl påstå att jag haft bättre morgnar.. Idag är det plugg som gäller, hade först tänkt ta mig till universitetet och eventuellt närvara på handledning, men jag vet inte.. Resan kändes onödig idag, ville hellre stanna hemma och fokusera på litteraturen och skriva. Känns som att jag är ganska mycket efter på denna uppgiften, plus att läraren igår la upp saker på vår läroplattform som sa lite andra saker än uppgiften i sig. Förvirrande. 
 
& som jag sagt så många gånger förut: ska försöka få ut lite tankar kring böcker jag läst på sistone, har varit väldigt dålig på att blogga om det...
 

Woke up with the feeling of an approaching cold, a headache and some pain in my neck, I think I can say that Ive had better mornings. Today is devoted to studying, I was going to the university for some tutoring, but I decided to stay at home. Felt unnecessary to make the trip today when I could stay at home and focus on the literature and the assignment. I already feel like Im falling behind on this paper, and it didnt help when the teacher uploaded some comments that contradicted the assignment we first got. Im a bit confused now. 
 
Ill try to blog about some books I read recently later today, as Ive said so many times before..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback