; unfocused


det är en såndär dag då jag inte riktigt kan fokusera, inte riktigt kan förmå mig att göra det jag ska. Stängde ner facebook då jag mest ville skriva versala inlägg till folk om att de en gång för alla borde lära sig att skriva och stava ordentligt (kanske borde läsa till lärare i svenska i stället?). Helgen har varit intensiv och min hjärna är ganska trött, - men det har ändå varit trevligt och roligt, speciellt att få träffa massa människor som jag inte har sett på ett tag. 
 
& idag då? Sitter vid min gamla laptop som jag tappade någon gång i augusti och lyckades slå sönder skärmen på och som nu bor hos mina föräldrar, gick igenom musiken som låg på hårddisken sist jag var här och den stod fortfarande kvar med en extern skärm inkopplad. Pappas dator har visserligen surroundanläggning och ljusslinga ovanför tangentbordet och en andra massa häftiga finesser - men jag har alltid gillat mina egna datorer bäst. Borde egentligen analysera ett gäng hemsidor utifrån deras 2.0 lösningar, men allt jag får fram i huvudet är hur man analyserar logotyoper och andra grafiska aspekter så går inte särskilt bra. Har även sisådär trehundrafemtio blogginlägg i readern som jag borde läsa, en vecka tills jag får bredbandet installerat i lägenheten - kommer bli fantastiskt skönt. 
 
Dags att försöka skriva lite i google dokumentet, imorgon åker jag hem till Alvesta igen och blir där i sisådär två veckor eller så. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback