; theres a place called real life


Ibland glömmer jag bort lite att det faktiskt finns butiker kvar där utanför min dörr, så lätt att handla online (och farligt). En del av mina pocketar är i väldigt dåligt skick; de har varit utlånade, legat i min bokdödande väska eller helt enkelt varit i dåligt skick vid köpet, så jag försökte kolla upp vilka butiker som kunde tänkas sälja bokplast men fick inga bra träffar.. Men sedan jag tog min lilla utforskar-promenad i Alvesta för någon vecka sedan har jag varit nyfiken på bokhandeln (Ugglan heter den visst), så tog en promenad dit idag - hittade både bokplast och pocketfodral. Så ska väl hem och klä lite böcker om en stund, om jag inte har utvecklat mina skills inom det området så kommer det antagligen inte att bli särskilt snyggt dock. Skulle även behöva hinna baka, städa och tvätta innan midnatt idag, samt läsa igenom två eller tre andra uppgifter till seminariet imorgon.. Kanske dags att sätta fart nu? 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback