; slow day


Nästan 500 inlägg lästa i min reader. Kanske borde skära ner lite på bloggarna när jag byter RSS-läsare om en månad eller så. Sitter på biblioteket och tänker att jag får vänja mig vid att vara här, mitt bredband i lägenheten kopplas in först 27:e maj, först hade jag tanken att det kunde kopplas in i typ augusti när jag kommer tillbaka på heltid efter sommarjobb i Halmstad, men det verkade omständigt. 
 
Börjar iaf få ordning i lägenheten, bara massa böcker som ska passas in i bokhyllorna. Alla kommer inte att få plats, så får ställa två rader i vissa hyllor. Har även gallrat ut två ganska stora högar med böcker som var slitna eller som jag bara kände att jag aldrig kommer läsa. Skulle egentligen varit på DIK-seminarium nu kl ett, men orkade inte ta mig till Växjö för två timmar info om CV, arbetsmarknadsfrågor mm när det är två år kvar tills jag får min examen.. 
 
Ska försöka lägga in lite tidsinställda inlägg under veckan och helgen eftersom min tillgång till internet är väldigt begränsad, framförallt på helger. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback