; no connection


Okay.. Så jag upptäckte att mitt mobila bredband inte har någon täckning i Alvesta. Att vara internetlös var inte riktigt en del av min planering så jag har varit lite avskärmad & fått hålla mig till tre spellistor på spotify. Det är ganska frustrerande - men samtidigt har jag kunnat packa upp det mesta istället för att fastna framför datorn, så det är väl positivt antar jag. 
 
Sitter i examinationsseminarium under fyra timmar idag, lite nervös för hur det kommer gå, känns inte helt hundra, men förhoppningsvis slipper vi att komplettera. I alla fall tänker jag vara leeeeedig hela helgen, sitta på balkongen & läsa om det är fint väder och så. Inget plugg. Jag tror det behövs nu, känns som det var längesedan man var helt ledig.
 
Dags att dra sig mot salen.. Ska försöka uppdatera här under helgen (kan dela mobilens låååångsamma 3G med ipaden, det går inte snabbt, men det går). 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback