; mitt bibliotek


Det har gått en liten trend bland bokbloggare att fotografera deras bokhyllor en för en och skriva om böckerna - något som jag inte riktigt kände att jag orkade. Däremot tänkte jag återskapa en liten funktion som jag antar kommer vara mest använd av mina vänner (innan har listan cirkulerat över mail) men tja, för er som undrar vilka böcker som jag äger är välkomna att kolla här. Gråmarkerade böcker är tillfälligt vilse, genre-kolumnen är ganska speglad av mina åsikter och kolumnen bredvid språk (D) är om boken är på orginalspråk eller inte. Facklitteraturen finns inte med då den i vanliga fall ligger i ett annat excelblad, har tankar kring att lägga in alla böcker i ett dokument för att det antagligen är enklast så, men såhär ser det ut för tillfället. För att söka i dokumentet använd ctrl + f. 
 
Hoppas den kommer att vara till någon nytta! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback