; engelska ungdomsböcker - what else?


Kollade precis mina reservationer hos Växjö stadsbibliotek och såg att det tillkommit ett par under natten - alltid lika kul att de går på inköpsförslag och köper in. Kanske borde se hur många inköp jag kommer vara ansvarig för under tiden jag bor i Växjö? Hade jag kunnat hade jag köpt de flesta böcker själv, men eftersom det inte är möjligt så är det ganska fantastiskt att biblioteken faktiskt har den tjänsten - och i mitt fall så har alla böcker jag "önskat" köpts in. Lovely! 
 
Så, reservationer jag ser fram emot att få med mig hem: 
If he had been with me av Laura Nowlin
That time I joined the circus av Jennifer Howard
A tangle of knots av Lisa Graff
Story's end av Marissa Burt
* Unspoken av Sarah Rees Brennan
 
Länkarna leder till böckernas sidor på goodreads. 
 
Nu ska jag plugga en stund, seminarium imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback