; adventure roads


På Växjö stadsbibliotek - lite oplanerad tripp men så kan det bli. Behöver köpa lite saker och efter en liten upptäcktsfärd i Alvesta igår insåg jag att utbudet var väldigt begränsat. Så jag tog bussen till Växjö - på bussen får jag mail om hemtentan och VFU-uppgiften och inser att jag kan öppna dokumenten men inte se kommentarerna från mobilen. Så tja, kände mig lite tvungen till att leta upp en dator med internetuppkoppling inom en snar framtid. Godkänd på bägge ifall ni undrar. Så jag kan pusta ut - bara hem sedan och skriva på seminarieuppgiften som jag måste lämna in på lördag då jag har tillgång till internet i hela tre (!) timmar. Yay. Så får helg först efter kl 13.00 imorgon, men hade helt klart kunnat vara värre. Nu ska jag se om jag kan orientera mig tillräckligt i Växjö city för att hitta till de butikerna jag behöver hitta till...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback