; thoughts


 
har precis läst ut Harper Lees To Kill a Mockingbird, tankar kommer antagligen imorgon - lär behöva tänka lite, reflektera över vad jag egentligen har läst och varför fantastiska böcker alltid tar slut. Blandar mycket ålder och typ av böcker för tillfället - vill läsa de lite äldre "klassikerna" men samtidigt kommer det hela tiden så mycket nytt som också verkar bra - Ge mig Arsenik, en debut av Klara Krantz som hamnar på YA/ungdoms/Hc, u-hyllan är nästa bok på tur. Har en hel hög med olästa böcker här hemma, det är bara att sträcka ut handen, blunda & välja. 
 
Men just nu? Dags att leta upp sängen; hemmastudier imorgon vilket ska bli skönt.  


Kommentarer
Anna A

Känner igen problematiken. Tyvärr, eller hur man nu ska uttrycka det, så går ofta de nya före för mig eftersom fler är ute och tycker om de och man kan prata och jämföra.

Svar: Härligt att det inte bara är jag som känner så, jag försöker att varva lite nya och gamla, men det är lite som du skriver; man vill hålla sig i takt med "resten" av världen :)
reiyu.blogg.se

2013-03-14 @ 17:43:16
URL: http://annasbokprat.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback