; still thinking


Okay, jag vet att jag skrev för typ ett par dagar sen att jag skulle återkomma med ett inlägg om The Magicians, men ni vet, ibland behöver man smälta en bok lite. För att kunna skriva något konstruktivt. Oklart i nuläget om det funkar för just den här boken - ju mer jag tänker på den ju mer kopplingar hittar jag till Narnia - vilket inte alls är till fördel i denna situationen. 
 
Har ganska mycket studier just nu, håller på med ett hyfsat stort grupparbete om handlingsplaner för skolbibliotek. Ett tag var jag strukturerad och fixade med tidsinställda inlägg om jag visste att det skulle bli mycket plugg, men har haft dålig inspiration på sistone. Skyller på den ständiga vintern. Men ja, ska försöka bli bättre på att planera inlägg så att det inte blir allt för tomt här igen. 
 
Har idag börjat läsa Goodnight Mr Tom som jag är ganska säker att jag på något vis läst i skolan (antagligen läste läraren högt, jag har aldrig varit bra på att lyssna på folk under längre perioder..) men som jag inte har några direkta minnen av. Vet dock att den kommer vara sorglig. Hittills gillar jag den mer än jag trodde. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback