; hemma igen


åter i Växjö. Vet inte varför, men varje gång jag bestämmer mig för att ta mig till Halmstad blir det alltid fullt schema; gäster, vänner, hästar mm. Snubblade in klockan fyra inatt hos mina föräldrar efter en filmkväll med lite kompisar och gick upp inte allt för många timmar senare. Men det har varit mysigt. Vecka sjutton är det dags igen för lite Halmstad-häng, då blir det dock längre - nästan en och en halv vecka. Ska göra VFU på mitt gamla gymnasiebibliotek vilket jag ser jättemkt fram emot, ska bli väldigt roligt att få komma tillbaka dit. Hängde ganska mycket i biblioteket under mina gymnasieår. 
 
Morgondagen ägnas åt att läsa igenom saker inför nya kursen på tisdag, läsa ikapp de 200+ blogginläggen som väntar i readern, städning & tvättning. Yay. 
 
Men nu, gott folk, tänker jag gå och lägga mig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback