; tuesday


Pedagogik-kursen startade igår, känns väldigt mycket just nu så jag tänker mest vecka för vecka, tills på fredag ska vi ha skrivit ett paper på två sidor om lärande. Känns som att vara tillbaka på gymnasiets psykologilektioner med Freud & Piaget och andra gubbar. Har inte fått böckerna än, den ena skickas idag (den jag hade behövt just.. idag) & den andra borde komma idag. Läraren föreslog att vi skulle skumläsa hela boken, så jag har att göra.. Helgen bestod mest av Netflixande - hämtade hem ett tillägg så jag får det amerikanska utbudet, vilket ledde till att det plötsligt fanns två till säsonger av White Collar för mig att se. Dags att lägga över lite pdf:er på ipaden & börja plugga.. 
 
 
 
 
Tulpanerna jag köpte förra veckan står fortfarande, ser dock lite ledsna ut idag.
Har alltid tyckt om tulpaner, rosor känns så klyché, så uttjatat. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback