; thirty days of books


Bokutmaning tjugohundratretton ♣
 
Okay, vi kör en repris på något som inte gick så bra sist, nämligen bokutmaningen som cirkulerade på internet vintern tjugohundraelva eller så. Jag hittade den på Bokhora och kom väl till dag elva eller något innan jag gav upp. Tänkte köra i februari men insåg att det blev lite ont om dagar, så jag börjar den trettionde januari istället. Det finns inte direkt några regler, problemet är att jag har svårt att hitta en favorit mm så jag bestämde mig för att hitta på lite egna regler nämligen: en bok får bara ta upp en dag (men kan nämnas som bi-uppslag) om inte frågan är riktad på något sätt. Jag får nämna flera böcker istället för bara en om det gäller svåra saker som exempelvis favoriter. Kanske kommer jag också eventuellt ändra någon fråga lite smått, eftersom alla frågor inte direkt passar mig (lite fusk, jag vet) - men trettio frågor ska besvaras och motiveras ialla fall. 
 
Så, första delen kommer imorgon och sedan kör jag februari ut. Inläggen kommer förhoppningsvis vara tidsinställda så det gäller bara att blogg.se ska sammarbeta.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback