; essay in progress


Verkligheten för tillfället: sitter med uppsats som ska vara inne på fredag & jag försöker hitta flowet som jag vet att jag kan ha när jag skriver, men det fastnar någonstans halvvägs. Det är ju nu som jag skriver som bäst, nattmänniska som man är. Men snart klar - det är lättare än vad jag tror. Måste sluta jaga deadlines, måste sluta tro att saker är svårare än de är (oftast skjuter jag upp jobbiga saker & tycker sedan att det är lätt & ibland till och med roligt när jag väl börjar..). Men samtidigt - den enda uppsatsen jag lämnat in & varit sjukt nöjd med var den jag fick komplettera.. Så det här med att vara kritisk & negativ kanske inte är så dumt ändå. 
 
Keep on writing... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback