; läsning (januari)


Antal böcker lästa: 14
 
... varav 1 är e-bok och resten är hederliga fysiska böcker: alla böcker är lästa på originalspråket (3 stycken på svenska och 11 på engelska).
 
Favoriten: The Ant Colony av Jenny Valentine
Inte favoriten: The Curious Case of Benjamin Button av F. Scott Fitzgerald (hade nog lite högre förväntningar än vad som var bra) 
 
Började även läsa 2 andra böcker som inte är inräknade men som jag lade ner på grund av olika anledningar. Har inte heller räknat med studielitteraturen som jag läst utan bara "nöjeslitteraturen". Läste mycket i början av januari men på senare veckor har studierna varit intensiva och jag har mest avlastat min trötta hjärna med att kolla tv-serier. Fick reda på att jag blev godkänd på förra veckans inlämningsuppgift - vilket innebär att jag får ha en ledig helg utan att ha dåligt samvete. Hoppas att jag får läst lite; har ju en hel del olästa böcker liggandes på skrivbordet. Så jag hoppas att februari blir ungefär lika bra på januari - om inte ännu bättre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback