Önskelista?


 
satt igår och började göra en ny kundvagn i adlibris (jag lägger i böcker allt eftersom, ändrar, tar bort osv fram till jag beställer) och insåg att många av böckerna jag ville ha inte riktigt hade kommit ut ännu.. Här är ett gäng som jag är nyfiken på, men får vänta lite på: 
 
  • A dog called Homeless av Sarah Lean (den häftade versionen med snyggt omslag) 201401
  • Two Boys Kissing av David Levithan 20130827
  • The Infinite Moment of Us av Lauren Myracle 201308
  • North of Nowhere av Liz Kessler 201402
  • To All Boys I Loved Before av Jenny Han 201404
De böcker som hamnade i kundvagen så länge var:
 
  • Attachments av Rainbow Rowell
  • Saving June av Hannah Harrington
  • Chasing Brooklyn av Lisa Schroeder
  • Boy on the Bridge av Natalie Standiford
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback