En jäkla massa blogginlägg senare..


 
  • John Green är ett geni. (Okay, det var ingen nyhet, men tåls att upprepa).
  • Nathalie Standifords har skrivit ny bok; Boy on the Bridge. Gillade hennes How to say goodbye in Robot väldigt mycket & ser fram emot den nya.
  • Det finns ett program av K-special på SVT Play om Harper Lee, författaren till en av världens mest lästa & omtyckta klassiker To kill a mockingbird. Länk hittas här
  • Det har tillkommit alldeles för många titlar i mina listor över böcker jag vill läsa på Goodreads. 
  • Min hjärna är väldigt trött och tycker att den har fått ta in lite för mycket information. 
 
Annars har jag varit och hämtat bokpaket på Hemmakväll, Beautiful Disaster av Jamie McGuire & Sarah Dessens nya The Moon and More plus en väldigt tjock bok till första kursen i höst tillkom till mitt bibliotek. På väg är förhoppningsvis även Douglas Couplands Hey Nostradamus. Försökt skriva ikapp lite tankar om böcker jag läste i maj/juni - det blir lite kort eftersom jag bara skrev ner lite nyckelord på varje då det begav sig, de publiseras fram igenom. Läste även ut Asfaltsänglar av Johanna Holmström igår och ska nu hitta något nytt att läsa. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback