Dagen gick snabbt..


 
dagen försvann ganska fort idag, varit på tredje introduktionen i Älmhult; gillar verkligen mitt nya jobb! Personalen är trevlig och chefen verkar jättebra. Tänk att jag kan få jobba med detta i resten av mitt liv - happyhappy. Har varit ganska slut efter de andra tillfällena och idag är inget undantag, dels så tar det på krafterna att pendla och vänta, sedan är det så mycket nytt och olika datorsystem med mera som förvirrar. Mycket nytt på samma gång, men det känns som att jag börjar få lite struktur på det och hitta någolunda bland hyllorna nu. 
 
Imorgon blir det nog mest ganska lugnt, ska handla lite och sånt. Man får väl passa på att vara ledig de få dagar som är kvar tills "skolan" börjar igen...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback