; samlar vuxenpoäng(?)


Vet inte hur många gånger jag läst att det är världsboksdagen idag, blir så när man bevakar ett antal bokbloggar... Dagen har mest bestått av VFU (supernöjd med allt hittills, har jättekul & lär mig massor), sedan åkte mamma, jag & syster yster ut till Flygstaden - syster skulle hämta cykel och jag hittad ett par snygga & billiga promenadskor som jag passade på att köpa då mina gamla är ganska slitna. Kollade även snabbt på bord till köket men konstaterade att jag inte vill betala särskilt mycket för ett bord.. In på Elgiganten för att köpa microvågsugn och kolla skrivare, självklart fanns inte skrivaren jag ville ha så struntade i det så länge - är ju inte särskilt akut. Fick även med mig skyddsplast till ipaden hem, är väl på tiden. 
 
Börjar bli dags för att sova, trött efter alla nya intryck.. Ska försöka läsa lite innan, vet inte varför men Richelle Meads "nya" lyckas jag inte direkt fastna för; kanske beror på att dramaturgin börjar bli lite väl uppenbar efter tio av hennes böcker eller så..? Lockad av att beställa hem lite fler Jennifer Brown-titlar efter läsningen av hennes fenomenala Hate List, men får vänta, dagens inköp gick på en del och lär göra av mer under veckan.. På återseende :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback