; busy busy busy


Detta börjar bli tröttsamt, helt jäkla utmattad. Igår bjöds det på äventyr och jag var inte hemma förrän vid nio; jag & C tog en avstickare till Alvesta för att kolla på en lägenhet. Om jag förstått det rätt är den min om jag vill ha den. Det som jag tvekar på är fånigt nog att den ligger på bottenplan, annars verkar den fin & bra, om än lite sliten. Större än min lilla etta i Halmstad, så ja, det kan nog bli bra trots kass timing. Är ju förhoppningsvis i Halmstad och jobbar i nästan två månader i sommar.. Jaja, det verkar iaf som jag har någonstans att bo i höst - och bara det är ju ett ganska stort framsteg!
 
Nu ska jag springa till mitt PBL-gruppmöte.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback