; you made my head hurt, you were that great


Är mest bara trött; tycker jag sover hela tiden men ändå - svårt att hålla ögonen öppna i soffan, svårt att stanna kvar över ytan, här & nu. Min sommarprins saknas mig, saknaden är en kär vän som alltid verkar följa mig hand i hand oavsett vart jag går & vilken väg jag väljer. Det finns så mycket vilja men så lite inspiration, så lite motivation. Hoppas på att lämna denna staden i höst, den har inget jag vill ha & jag är trött på alla välbekanta gator, allt välbekanta hus. Jag vill lära känna en annan stad, en stad som andas annorlunda & som lever på ett annat sätt. Inte en sommarstad, evigt trött på sommarstäder med sina döda vintrar medan de om somrarna nästan spricker av turistöverflöd & events. Vill något annat, en avlägsen känsla men den finns där. Vill någon annan med, men det är en annan historia.




Lyssnar sönder Yeah Yeah Yeahs låt Hysteric & önskar mig dit
önskar att det var min berättelse
(going to make it mine)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback