; to mainly live


... I guess this is what they call reality. Just nu lever jag mest; har sex dagar kvar på sommarjobbet (känns som om jag började där igår.. tiden har flugit fram), sedan är jag leeeedig(!) fram till september när skolan börjar. Måstemåste hitta lägenhet, men tänker att saker alltid löser sig på något sätt. Helgen efter min sista jobb-fredag blir det antagligen liten roadtrip med övernattning tillsammas med tre fjärdedelar av familjen - pappa är iväg på läger. Annars drar jag & bästaste, finaste vän Emma till Riga i slutet av augusti, ååh vad kul det ska bli!

Men redan dags att sova, blir en tidig morgon om jag tänkt hinna med allt jag vill imorgon..
tanken är att börja jobbet halv sju ist för sju.. Men måste motivera mig själv tll att vilja gå upp antaligen - lättare sagt än gjort ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback