; happy delivery


... som några av er vet så har jag en vana (folk omkring mig hänvisar dock till ordet "ovana") av att köpa diverse saker (diverse saker = böcker) från internet. & när en av mina favoritförfattare (Lisa Bjärbo) la ut en länk till sin webbshop så fick jag lite svårt att kontrollera min klicka-på-köp-impuls. Men! Titta vilka fina saker som kom idag!

    
 
Har letat aslänge efter snygga tygkassar men inte lyckats hitta det någonstans så är jättenöjd med dessa! Kunde ju inte handla utan att beställa en bok så det blev novellsamlingen "Het" - som Lisa dessutom var snäll nog att skriva i. "Het" är en novellsamling för ungdomar där tio olika författare skrivit varsin kärleks/erotisk novell. Det ska vara ganska "blandad" grad på innehållet i novellerna & jag ser fram emot att läsa den då den fått bra kritik. När jag ska ha tid att läsa är dock en helt annan fråga.. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback