; busy weekend


Har iofs sagt det innan men säger det igen; hoppas att jag får mer inspiration för att blogga mer snart.. Har varit väldigt dött här - å andra sidan har jag alltid bloggat mer för mig själv än er (tyvärr). Är för ca fyra timmar sedan hemkommen från Riga där jag spenderat helgen tillsammans med Emma, Min vardag är för tillfället ganska kaosartad, mamma har packat ihop 90% av mina ägodelar i kartonger under tiden jag har varit borta & om fyra dagar blir jag hemlös.. & ja, det känns ganska uppgivet & hopplöst & jag skulle vilja kolla enkelbiljetter till någon annanstans.

Riga var kul, vädret var inte på sitt bästa humör & vi avslutade vår resa med en springtur i ösregn. Annars var det skönt att komma iväg, skönt att se andra gator, hus. Berättar mer lite senare, just nu är det mest sömn som gäller.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback