Home


Bloggar från min soffa. Som står i min lägenhet ;) Är dock så trött att jag kan somna på studs, burit möbler & farit omkring i typ en vecka nu. Lånade mosters mobila internet, så jag har lite kontakt med omvärlden. Det enda som saknas i lägenheten nu är tvbänk, tv & dvd (& ett gång småsaker..), resten är på plats. Får hämta resten när medvetandegraden är lite högre ;)

Var med finaste Pices hos travet igår, slog nya plåtar på hoven - frakturerna hade läkt fint och prognosen ljusnade något, min fina fina häst. Han ska få flytta till ett av utestallen för att inte vara ivägen & jag blir med häst igen - ser fram emot det mer än jag trodde.



Ta mig tillbaka till sommaren nolltio, snälla?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback