Tangle up in Blues


Dagen hittills: arbetsförmedlingen, nej - inte det roligaste stället att hänga på. Oj, jag har glömt både användarnamn & lösen till mitt konto.. Hej idiotförklaring. Sen att jag inte ens kan hålla ordning på mitt postnummer är väl en annan sak ;) Blev befriad efter inskrivning & gick till bibblan, där saker gick lite mer smooth. Sedan till clas ohlson för att kika på headset till min mobil då mitt gamla glappar (& livet utan Dylan är inte lika kul alls). På bussen hem försökte jag inte tänka alls utan bara lyssna på musik. Inte helt lätt när en liten tjej stirrar ut en totalt & frågar sin pappa varför har hon rött hår? vad har hon i läppen?

Fortsättningen på dagen: packa ner mitt liv i flyttlådor (inte alls lockande), tvätta & organisera. It doesnt look bright at all folks. (Till min tröst så har jag ju ett fungerande headset.. faktiskt)

Senare idag: popcorn & en bok. (Yes!) 



Kommentarer
LINA K - SKRIVER SKRÄCKROMAN!

Haha, kan tänka mig att det var lite svårt att hålla minen när en liten tjej står och frågar så där av sin pappa =P



SV: Halsbandet på bilden är från H&M, men köpte det i somras så tror tyvärr inte det finns kvar =/

2011-01-07 @ 17:13:15
URL: http://eimk.blogg.se/
Sabrin

Måste också till AMS >:( Orkar inte.

2011-01-07 @ 20:55:01
URL: http://feberfantasier.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback