So darn tired


Blev väckt av "fel" melodi på mobilen idag - inte alls den bestämda väckningen utan snarare ett jobb-samtal. Så jag har jobbat idag. Just nu sitter jag & är trött & har ont i knäna & fötterna. Borde verkligen börja packa upp kartongerna men är så jäkla trött bara. Imorgon blir det arb.förm. möte vid tio - sedan bara vara hemma större delen av dagen. Ta hand om pålle såklart. Pålle som för övrigt var så jävla jobbig idag - skrek för att han var ensam i ridhuset & dansade på två ben.. Som han inte får göra ofc. Underbart.

Ps, bilder på lght kommer när jag grävt fram min kamera ;) & allt är mindre kaos.

Ps2, det är lättare att tycka om sina föräldrar när de inte är på våningen under.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback