Back to the past


all your messages are gone. deleted.
it doesn't matter what you wrote
it always made me sad when I wasn't yours

and I'm still not yours, I'm mine
and I'm doing fine

I thought I was nothing without you
but I'm nothing with you

------

Varför kan jag aldrig nöja mig?
Alltid flacka runt. Alltid försöka vara någon annan.

skrivet för 4 år sedan



Känns ju bra att veta att jag var lika förvirrad & stuck in the past för fyra år sedan som jag är nu. Personlig utveckling någon? Kollar foton på den externa hårddisken & inser hur mycket jag tappade bort mig själv. Hur mycket jag saknar, hur mycket jag vill tillbaka. CBY 2006, nätterna då elden dog ut framåt gryningen, där lägerelden alltid brann, vattenpipan alltid gick runt, där alla hade åtminstone en gemensam nämnare. Fina minnen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback