; Ill be back soon, I think


Som många av er vet har min dator sett bättre dagar. Idag åkte jag & pappa & lämnade helt sonika in den på Elgiganten, den är inte ens ett år gammal och garanti finns kvar. Killarna som är lite mer tekniska än mig (jag letar fortfarande efter min tidsmaskin som ska frakta hem mig till medeltiden eller så) sa att det är ett ganska vanligt fel, att en windowsfil helt enkelt har försvunnit. Jag hoppas de har rätt. Men eftersom jag inte vet hur illa det egentligen är & om de behöver skicka iväg den till ytterligare nördar så kan det ta upp till två veckor. Under tiden har jag Benjamin (ni vet, min gamla kompis som jag totalkraschade för nio månader sen & knappt fått igång igen?), han är inte helt återställd och jag vet inte om jag kommer ha något internet. Jag lovar att jag ska försöka blogga lite från lånade datorer, men jag vet inte hur ofta det kommer ske (kommer ju behöva låna dator dagligen ändå). Så om det är lite stillastående här ett tag så vet ni varför.. Ni får hålla tummarna över att min hittills namnlösa dator bestämmer sig för att gilla killarnas återställningsmetoder..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback