; from blue & light to gray & dark


Im hooome!

Lite brunare, lite gladare, mycket utvilad & nöjd, ganska mycket tröttare & med en lite mera olycklig rygg. Dock är min dator segare än någonsin efter en veckas vila, så vi får se hur det här ska gå.. Efter en vecka bland greker, konstiga bokstäver, ouzo, sol & bad så är det ganska skönt att sitta i sin gamla slitna fåtölj & skriva på ett tangentbord istället för i ett block. Jag gick upp halv fem i morse så jag är inte mitt piggaste jag; bussen hämtade oss på hotellet strax efter fem, båten Alexander gick klockan sex och det tog nästan tre och en halv timme innan vi stod i hamnen på Santorini med bagaget i handen – därefter var det bara att vänta på att flyget skulle gå vid två. Bättre planering har man skådad, eller hur? Santorinis flygplats är ungefär samma storlek som en skolåda. I vänthallen var det fullt av folk som skulle till bland annat Bergen, Oslo, Köpenhamn, Stockholm & Göteborg. Helt fullt & ändå fortsatte säkerhetskontrollen att skicka igenom folk eftersom man måste ha gått igenom den en timme innan planet lyfter. Hur länge vi väntade i den överfulla lilla kokheta lokalen? Cirka en timme. Om det var skönt att komma på  planet? Yes! Landade i Sverige vid halv fem & kunde lämna Landvetter ungefär en halvtimme senare. Jag är ganska trött & det ska bli totalt jävla underbart att sova i min mjuka, fina säng i natt.



Psst. Dont worry, ska uppdatera er totalt & i form av text & bilder redan i morgon, ska bara få min dator & hjärna att sluta hänga sig ungefär varannan minut.

Sneak-peak på bilder:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback