Young & hopeless?


Trött. Trött. Trött. Kan inte sova. Katten som varit skitsur i två dagar & morrat så fort man försökt klappa honom visade sig ha ont i svansen - han har ett ganska stort men dock ytligt sår. Han har sovit i stort sett hela dagen varav vi blev lite oroliga, jag har nu tryckt på honom en krage (att jag ens fick det utan att bli dödad säger en hel del...) & tryckt i honom mat & vatten. Just nu ligger han ganska onöjd & halvsover på min matta. Jag vill inte sova om det händer något, inte för att jag kan somna heller för den delen... Mamma skulle ringa Slöinge i morgon.. Han brukar inte vara såhär loj, brydde sig inte ens om spindlarna i källaren :( iofs så spinner han & "pratar" ganska mycket och ser lite pigg ut. Undrar vad som har hänt - bil eller "bara" vanligt slagsmål?

Borde försöka få mig lite sömn. Stall + jogging + annan skit imorgon. Är bara så sjukt omotiverad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback