We are the wonder


Vi var världen, vi var stjärnorna, vi var "the wonder thats keeping the stars apart" (E.E Cummings), vi var drömmar, verklighet, allt. Jag saknar dig jag saknar dig. Minns alla galna nätter, alla galna minnen (plastfolien, varberg, staaars ;o) alla löften & planer & det är lite roligt att se tillbaka & ställa sig frågan va fan som hände. Inser hur mycket jag saknar dig - Ani DiFrancos cd "Like I Said" på Spotify, våran cd. Vår musik.  Vår kärlek.

Kom hem. Kom hem snart. Kom hem snart.

"Ditt" citat från Snow Falling on Cedars, det du alltid sa sena kvällar:
Arthur Chambers: That's the thing with girls. They grew up and break your heart.



Kommentarer
She says

Thank you for letting me stay here, that was a very kind thing to do <3



Hade nästan glömt bort de historierna, vet inte om jag ska vara tacksam eller inte för att då återuppväckte dem.... Vi får ses snart igen, prata det förgångna levande igen.



Rockabye Baby! ;*

2010-05-10 @ 12:44:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback