Lover I dont have to love


Mina händer är torra, jag borde dra på mig en till kofta eftersom det av någon outgrundlig anledning alltid är svinkallt i mitt sovrum. Borde sätta mig med manuset - skriva & se om det kan bli något vettigt eller om man ska lämna det orört. Mysig fika innan med Danne & Andy i min soffa, innan dess jobbig deadline. Lite skönt att den snart är över iaf - ska börja foka på nästa så jag kanske börjar i tid.

Såg en film igår - behövde släppa allt & bara ligga i soffan en stund (kan fortfarande inte sitta länge pga ryggen..). Lost and Delirious hette den, lesbiskt drama, bra film - strukturerad dramaturgi, hög identifikationsfaktor - väldigt trygg i sina karaktärer. Paulie - rebellen och utanförbarn, Tori - strukturerad med ett rykte att upprätthålla, Mary - blyg, tillbakadragen tjej. Dock minus för att den var ganska förutsägbar. Tror jag missade lite då den inte ens hade engelsk textning ;) Helt klart sevärd anyhow..

Nu: skriva, sedan: sova...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback