Intense wekeend (reminds me of weeked warriors?)


Intensiv helg. Är just nu social med min pojkvän.. Eller social och social; han har snott min laptop i vardagsrummet och jag har snott pappas dator i källaren. Moster Mia kommer vid tre och har lovat att ta med min vattenpipa :) Ikväll blir det bio, har lovat att se Alice i underlandet med Andy.. Hoppas den är bra :o inte varit på bio sedan... Twilight? Väldigt osammanhängande inlägg, men mitt liv är generellt ganska osammanhängade så det smittar av sig.

Borde göra något vettigt. Fattar inte hur pappa kan sitta flera timmar här nere - svinkallt! Golvet är typ som is. Tror dessutom att jag börjar bli förkyld - ont i halsen & hosta. Får se hur allt går :o



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback