#&!%"(/&"%!&!/!"#¤(/!&


jävla skitdag. Hoppas inte att huvudvärken & illamåendet är början till migrän - är redan ganska förkyld. Skulle dock inte förvåna mig om det blir illa så som mina vanor sett ut på senare dagar. Mat? Vatten? Sömn?! Överskattat. Har dock bara brutit ihop två gånger idag, förvånande eftersom nästan allt verkligen gått åt helvete. Så lite migrän i natt skulle inte förvåna. Lämnade in min jävla uppsats, är ett big fucking mirakel om den blir godkänd, jag har själv inte den blekaste jävla aning om vad jag skrev.

Måste dessutom ut med hunden (som hatar mig & jag hyser inga större känslor för honom heller) i morgon innan stallet - så blir knappt någon sömn idag heller. Är dessutom utbjuden både fredag och lördag, kan ju bli jävligt spännande om man kommer iväg.

Dagens ljuspunkt var iaf fikan med poetsyster Julie <3 Tack.

Så min plan är fortfarande att råna en bank & flytta till Norrland (om flyktplanen misslyckas har jag en reservplan kallad suicide by cop).                                                              Jag hoppas ni inser ironin.

& jag skriker till mig själv fast jag är tio år för sen & jag önskar att jag kände mig själv innan rådjursögon & panikångest & jag önskar att det fanns någon jag verkligen lyssnar på förutom viskningarna i natten



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback