A good day with the family


Ligger på soldäcket, termometern visar strax över 30c och det är härligt varmt (dvs om man inte gör någonting..) Internet funkar sådär här ute - tappar sändningen då & då, men bättre än ingenting :) Hade ett frukostmöte med Mikki, Emma & Sofia i morse angående ridlägren, efter det cyklade jag in till stan och lämnade böcker, handlade mm. Städade upp när jag kom hem & har efter det inte gjort många knop - fick även ett mail om att min sista uppgift blev godkänd så nu är jag officiellt arbetslös på heltid. Yay...

Här kommer lite bilder från pappas firande igår. Klicka för att förstora & håll pekaren över bilderna för förklaring :)

Pappa löser pusslet...       Pusslet var en kopia på ett presentkort.. Han ska få ett körsbärsträd.               Presenten från mig, en tavla med hans favoritblommor.

Utsikten från stugan.. Helt fantastiskt!      Pappa fick sköta grillningen...       ... medan mamma stod inne i det lilla köket & förberedde

& här är min plats & mitt vin :) löste korsord i väntan på maten..       & Vilgot väntade på någonting ätbart..       mys efter maten.. Pappa & Jens.

stugan & en hund..            & jag satt vid en trappa & läste lite

En mysig dag ute vid Bolmen helt enkelt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback