Its all about shoes, summer shoes


Gissa vem som hittade världens sötaste sandaler för någon vecka sedan?

Eller rättare sagt, mamma hittade dem & köpte dem till mig ;) tyckte det stod mitt namn på dem & det kan jag hålla med om! Blått och turkost passar på mig. Är något stora, men fanns inte i min storlek. Ska nog mysa runt i dessa under sommaren, trots att mina fötter egentligen hatar skor (barfotabarn). Eftersom vi var på skopunkten (ta 3 betala för 2) fick jag även ett par ballerinaskor med mig hem, med rejäl sula ifall man ska gå mycket i sommar, samt ett par grå/vita tygballerina med en rosett framtill - söta!

Nu ska jag bara gå in skor också... Synd att skoskavsplåster ska vara så förfärligt dyrt! Kan ju tillägga att jag varit ute och gått i mina nya joggingskor och fått årets skoskav av dem.. Inget kul alls :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback