En era går i graven..


Det var inte bara snack & tomma rykten - i augusti läggs sajten lunarstorm ner. ****** har besökt LunarStorm 2935 gånger. Hon blev medlem 30 jul 2002. En del inloggningar gjorda, jag väljer att inte dela mitt nick med er här - även om ni ganska lätt kan hitta mig så ska jag inte göra det allt för lätt för er, det finns vissa saker där som är för... personliga ;) Det var på den tiden alla hängde på lunarstorm - det var 2000-talets version av facebook. Det var där man hängde på datorlektionerna, där man skrev & fjantade sig med varandra. Men 2010 med mina 4225 gästboksinlägg, 722 mail, 24 sidor blogginlägg (~600 inlägg) senare är det helt enkelt lättare att skapa nytt än försöka rädda det som finns kvar.  Jag kan inte låta bli att bli nostalgisk & sentimental & lite livrädd för vilket språk jag hade när jag var 13 ;o men det blev ju ialla fall bättre med åren. Jag har inte varit aktiv sedan början av 2008 (?) & jag tycker att sidan har sjunkit mer och mer under åren - om jag minns rätt kunde det lätt vara 10k personer inloggade för ett par år sedan..


Han skrev din i all evighet, det var hösten 2003 - vad visste vi om kärlek? Om oss?



Kommentarer
malin

näe lisa, jag var inte full.... det var blogg.se som krånglade jättemycket :( blogg.se hatar mig och får mig att tro massa saker! jag ska söka in på tenhults naturbruksgymnasium (de har vuxenutbildningar) o gå elithästskötare ett år. det är värt att söka in, bara tio kommer in o då får man fundera på vad man vill göra om man kommer in. min moster kan också hyra ut studentbostad på ridskolan hon jobbar på :) så det löser sig ganska bra där isf :) annars söker jag lägenhet i sthlm med. men det känsn som om det är ett år man bara lider igenom, o hoppas på att komma in på bildjournalistiken nästa år. apropå journalistik, som du sa, så säger ju många så o alla säger att man inte ska arbeta som det nu. en fotograf sa till mig att jag inte får jobb som fotograf förrän om 3-5 år. dokc ger det tid till utbildning. men man ska ju inte låta det stoppa enh eller. jag gör ju mycket inom press, fast jag jobbar inte för någon utan jag lyckas bara ta mig dit o lägger mängder av tid o pengar på att göra det gratis. alla kan göra så. det går ju. men nu ska jag bara lyckas få pengar för det. o fota kan man nog göra även om man pluggar.. om inte annat hyras in på hästtävlingar för klubbar runt om i småland :)

2010-06-10 @ 21:51:05
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback