Best friends makes a great team <3


 

Vi kom 2:a i KMet!! Skuttade 80 cm & hade en tid på 26,10 i omhoppningen. Vann gjorde Mikki & Zeus med en tid på 25,60. Jag är sjukt nöjd med min runda & Loke var superfin. Synd att ingen filmade.. & synd att det var så få som var med & hoppade. Mest fascinerad är jag fortfarande av att Loke faktiskt hoppade muren utan tvekan på första försöket.. Jag menar, vad fan har hänt med den fega tinkern?! Min älskade ponny <3

& jag har mega-ångest för att jag inte ska få träffa honom på hela juli... :(


Kommentarer
malin

aw vad du är gullig :) jag vill ju flytta hemifrån, men jag kan inte bestämma mig för vart jag vill bo. i vilken stad. och helt plötsligt kom ångesten över att jag inte vet vad jag vill göra. visst vill jag bli pressfotograf o driva mitt företag (som ska registrerars, hehe) men efterosm jag inte kom in på bildjournalistik tänkte jag plugga o har ju sökt in. Men nu vet jag inte vad jag vill längre o jag rider inte alls nu och har verkligen ett sug efter ridningen. Jag börjar ångra att jag inte läste ridsport fastän jag har kommit så långt inom media. o jag börjar kolla på beridarutbildningar nu, för jag har alltid velat utveckla o utbilda hästar. men jag verkligen började gråta förut för att jag är så förvirrad och jag saknar hästlivet. o min syster bara förstör allting. kram bästaste lisa!

2010-06-08 @ 23:10:09
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
malin

åh min kommentar försvann :( jävla blogg.se

men iaf. jag är ju inte rädd för att flytta hemifrån, saken är den att jag vill göra det o jag skulle må mycket bättre då. men det som är jobbigt är att jag inte vet vilken stad jag vill bo i och helt plötsligt heller inte vad jag vill göra. jag vill ju hålla på med pressfoto, o driva eget, men eftersom jagi nte kom in på bildjournalistiken så ska jag plugga så länge o nu vet jag inte vad jag vill längre. ställde in mig statsvetenskap i göteborg nu de senaste dagarna med en kompis, men nu lär vi behöva flytta för att vi inte får bryta våra kontrakt... så vi måste flytta till sthlm. men jag saknar hästlivet så ofantligt mycket att jag började gråta över det idag. så jag ska söka in på "hästens utbildning" (tror jag blir beridare då) i tenhult där min moster bor. men min syster bara får mig att få dåligt samvete över det... "det ser inte bra ut på papper".

kram på bästaste lisa <3

2010-06-08 @ 23:14:19
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
malin

meh, det stod förut att min kommentar inte kom fram :( aja nu fattar du iaf!

2010-06-08 @ 23:14:44
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
malin

känner mig dålig som kommenterar här igen fastän du tog bort alla, haha! men aja, synd om dig som får ta bort det här ;)

fast, vad ska du göra istället? eller du aknske har hittat jobb? :) om jag ska bo kvar hemma måste jag ändå betala. jag har betalat mycket för mig själv många år, men jag önskar jag kunde bo hemma, leva framför datorn o slippa bry mig haha. tack :) jag vet ju om att jag har visat mina framfötter ordentligt, men det är ändå jobbigt att inse att jag absolut inte vill vara utan hästlivet. jag ska söka jobb på häst&ryttare, det är ganska smart. jag har ett så stort behov av att ens bara rida just nu. liksom, bara vara i ett stall o umgås med alla söta varelser. jobbar du inte en dag som du vill ha hjälp med? har ju lov nu! kan åka ner o hjälpa till en heldag! gratis!

de kurser jag har sökt in på, o funderar på att lägga in, på universitet är ändå bra för en journalist. typ statsvetenskap, islamologi, medie- och kommunikationsvetenskap (jag hade turen att älska min lärare i mediekommunikation, haha), journalistikvetenskap o min syster menar att ta en hästutbildning kommer förstöra mina chanser att komma in på bildjournalistiken nästa år. men hur mycket ska man bry sig om pappret? jag vill ju ändå göra det jag vill här och nu. vad det är är dock en stor fråga.

2010-06-08 @ 23:59:09
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback