What are the casting crew thinking? Nothing...


Katherine Heigl som Stephanie Plum, Daniel Sunjata som Ranger.. Jag känner ännu en katastrofartad bok-blir-film-händelse. Inte nog med Twilight. När Hollywood kastar in en irlänsk skådis som ska spela italiensk snut så börjar jag undra om casting crew har ägnat rollbeskrivningarna någon större uppmärksamhet... Jag kommer bli jävligt besviken om de fuckar upp denna filmen som jag har väntat på i säkert.. sju år snart. Vad fan snackar jag om? Janet Evanovichs hittills sexton böcker långa serie blir film! Bok nummer ett filmas under samma namn, One for the money. Jag har tidigare skrivit om prisjägaren Stephanie Plum. Vad gör man när böcker man älskar slaktas sönder som filmer? Jag verkar i alla fall inte vara ensam om att ifrågasätta rollsättningen.. Ska bli spännande att se vad som blir första trailern, även om jag undrar vad fan folk sysslar med ibland...

Trackback