No one belongs here more than you


Fan, måste sluta få nyheter från CDON. ~250kr fattigare. Men väldigt resoneliga böcker, med tanke på att jag skulle köpt Philip Pullmans serie för 250kr + frakt, men fick istället tre böcker till för samma pris. Smart ;) Dock är det pockets, men det blir smidigare & billigare så.

• Miranda July - Ingen hör hemma här mer än du
• Sara Walters - Kyssa sammet
• Cora Sandel - Alberte-serien
• Philip Pullman - Guldkompassen
• Philip Pullman - Bärnstenskikaren
• Philip Pullman - Den skarpa eggen

Julys bok har jag velat ha länge, lånade den men hann inte läsa alla noveller, Walters är en rek. från en vän som jag inte har en aning om vad jag kommer tycka, Sandel har jag letat efter länge till ett bra pris & blev lite lycklig. Pullman har jag spanat efter sedan jag läste böckerna lite mer än ett år sedan, men har inte lyckats komma över ett pris jag tyckt varit rimligt. Många överraskningar bland de dryga sexhundra titlarna som CDON reade. Vågar inte köpa fler böcker förräns jag vet hur mycket lön jag får :p Några Jamie Cullum cds skulle inte sitta fel heller, även om jag har Spotify..

Bra köp & jag är nöjd :) Nu ska jag sova då Icka hämtar mig vid åtta i morgon, sista jobbdagen på ett tag förhoppningsvis - mina muskler börjar strejka.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback