From this moment


Hade ett skitbra utkast till en novell i huvudet innan - tänkte att nej, det kommer jag ihåg utan att skriva ner, haha, yeah right. Nu ligger jag i sängen, irriterad som fan att jag inte kommer ihåg ett ord. Är sugen på té, men vet att det inte är bra med tanke på att jag knappt kan svälja..

Annars har dagen varit helt ok, var i stallet och red Loke & Sandor - Loke var söt & pigg, Sandor var mest pigg :p Han fick galoppera av sig lite vilket han gjorde mer än gärna - kan lätt säga att han bestämde tempot lite själv. Kommer kännas konstigt att inte ha någon häst att rida nu, men samtidigt lite skönt.. Ska ta det lugnt i morgon, städa klart på rummet, göra det sista på mina kurser och kanske läsa lite. Mina böcker från CDON bör komma i morgon, så det lär bli en vecka i läskoma ;) Får bara inte glömma bort att klappa & skämma bort "min" älskade ponny..


Sentimentalt soundtrack, men stämmer in så jävla bra:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback