Beautiful things in life...


Åh, kom på att jag glömt blogga om vad jag fick i julklapp! Eller, en sak jag fick i julklapp, nämligen en superfin skrivbok! Märket är av paperblanks, vilket jag även har en kalender i, som ser ut såhär. Boken fick jag av moster & ser ut såhär:

Synd att de är så dyra.. Hade de varit billigare skulle jag haft ett par stycken! Himla vackra designs på dem, är helt kär i den med noterna på, så vackra :) Bokhandeln i stan säljer, det är en jättebra present till mig ;) Nu ska jag bara komma på vad som ska ha äran att stå skrivet i den..



Kommentarer
Emma

sv: tack så mkt!! :D

kom precis att tänka på de där texterna du skickade över till mig i höstas och att jag sedan totalt glömde bort att svara... förlåt. men du ska veta att det var grymt bra skrivet! Hoppas det gick bra med dem!

Krya på dig tjejen!

Kram!

2010-01-12 @ 11:11:24
URL: http://emazogoestheworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback