Long winter, glowing snow & ice crystals


Tji får jag för att ha legat & latat mig & deppat lite de senaste veckorna.. Råplugga idag, senare ev. iväg och träna, beror på. Trött och ont i kroppen, inte direkt motiverande. Började läsa på Den tredje brodern av Nick McDonell igår - verkar vara helt ok, lite flummig. Vet egentligen inte vad jag gör - stänger av, pluggar. Sitter vid köksbordet på grund av tron på att miljön här är bättre för min självdiciplin och fokuserande. Katten är på bordet, leker med tidningarna.. Syrran lagar mat, det blir kycklingburgare och pommes till lunch.

Snön gnistrar i solen, dunsar till marken när den glider från taket - verkar bli en lång vinter i år. Underbart.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback