No control what so ever


Borde städa matsalsbordet. Borde ha städat mitt rum idag. Borde sova, alternativt packa nu. Eller i alla fall låtsas att jag gör något kreativt, typ skriva på manuset/novellen. Just nu lyssnar jag på Ben Folds, har värk lite överallt & är jävligt trött. Inser att jag hela dagen glömt bort att ladda mobil/MP3.. Smidigt. Verkligen.

Har faktiskt shoppat lite på bokrean.. Tre titlar bara, men det fanns faktiskt inte så mycket intressant online - reserverar för kanske handla lite i stan också :p I alla fall blev det en biografi; Love, Janis, om Janis Joplin. Två titlar av Johanne Hildebrant; Blackout & Älskade krig. Får se. Känns som att bokhandlarna anstränger sig mindre och mindre inför reorna... Knappt någon info från någon web-bokhandel.. Shit happens, I guess?

Nej fan, packa gäller! Sedan ska jag försöka få några timmars sömn...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback