Jag ska sakna dig imorgon


Som ni kanske minns utfärdade jag köpstopp här, så hur har det gått? Köpte en bok idag (Moby Dick, engelsk pocket) för femton kronor. Suktar bokreor på internet, Älskade krig för futtiga femtio kronor.. Jag antar att det är som att sluta röka? Men annars har det faktiskt gått bra :p Dagen har varit sådär, pluggat, varit på bibblan & lite annat. Tog en promenad hem från stan, var ganska skönt & knät protesterade bara lite :)

Fick tag på Mankells Italienska skor idag på bibblan, kommer ihåg när den var ny & han signerade den på bokmässan. Måste ha varit 06 eller 07? Väldigt varm och härlig människa.

Finns så mycket att skriva om, böcker, livet, begravningen, sorgen, längtan, saknad. Det kanske kommer när jag orkar ta och göra om orden till meningar. När jag orkar se allt som en helhet & inte sönder dekonstuerade sekunder.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback